23 września 2020 Udostępnij

5 Wskazówki dotyczące SEO i działalności gospodarczej

Todd ma kilka dobrych referencji na temat prowadzenia działalności SEO i pomyślałem, że w duchu pracy zespołowej, zajmę się dziś tym samym tematem z pewnymi własnymi rekomendacjami. Poniżej znajduje się moja własna lista sugestii, oparta na doświadczeniu (zarówno w porażkach jak i sukcesach):

Nie lekceważ swojej wartości

Todd zauważa, jak trudno może być powiedzieć klientowi, że pobierasz 50 dolarów za godzinę za swoje usługi. Dla kompetentnego SEO, którego umiejętności i wiedza mogą szybko pomóc stronie osiągnąć znacznie większy ruch, liczba ta jest strasznie niska. Zauważ najpierw, że wiedza jest twoim głównym atutem w SEO - nie obniżaj jej. Zwrot z inwestycji uzyskany dzięki wdrożeniu solidnych porad SEO jest wyjątkowo wysoki - zarówno Ty, jak i Twoi klienci powinniście to rozpoznać i mieć świadomość, że wynajęcie konsultanta, który twierdzi, że wie, jak zoptymalizować witrynę, okaże się, częściej niż nie, źle.

Bądź świadomy swoich nowych kanałów klienckich

SEOmoz zyskuje dużą część swojej działalności doradczej poprzez uczestnictwo w konferencjach SES, zamieszczanie informacji na forach SEO i mówienie jednym głosem. Powinieneś mieć jasne wyobrażenie o tym, skąd pochodzą Twoi potencjalni klienci i skupić się na rozwijaniu i budowaniu tych kanałów. Upewnij się, że nigdy nie będziesz zbyt zajęty, aby być nadal widoczny dla nowego biznesu.

Zainwestuj w swój wygląd

Na posterunku Todd'a wspomina o garniturach i krawatach. Idę o krok dalej. Dobrze skrojony garnitur, piękna koszula sukienki i solidna, wyrazista szafa i styl pokazuje znacznie więcej niż tylko sartorialny gust, pokazuje, że darzysz szacunkiem tych, którzy Cię spotykają. Zawsze uważałam, że ludzie, którzy cenią siebie i wrażenie, jakie chcą zrobić, będą się odpowiednio ubierać. Nie musisz iść do Barney's; sklepy takie jak Nordstrom, Banana Republic i Club Monaco (w galeriach na terenie całego kraju), mogą zapewnić solidny fundament w koszulach i spodniach. Jeśli dostajesz garnitur - zrób go dobrym. Osobiście mam o wiele więcej szacunku dla dobrze ubranego mężczyzny lub kobiety, którzy nie mają garnituru, niż dla tego, który właśnie był w Magazynie Męskim za garnitur za 200 dolarów. Tani garnitur wyróżnia się jak wieloryb w szkole płotek.

Sięgnij po telefon

Jeśli nie czujesz się komfortowo prowadząc interesy przez telefon, nie jesteś gotowy do ich prowadzenia. Zdaję sobie sprawę, że programiści i technicznie trafni są często tymi, którzy wolą kontakt pośredni. Jednakże, kiedy robisz krok w kierunku prowadzenia własnej działalności gospodarczej, masz obowiązek posiadania numeru telefonu na swojej stronie i zdolność do słuchania, doradzania i inteligentnego mówienia do swoich klientów. Szczególnie w biznesie, w którym często nie spotykamy się z klientami twarzą w twarz, kontakt głosowy buduje relacje - i to właśnie w relacjach tych buduje się prawdziwą wartość w biznesie.

Nie sprzedawaj się - udostępniaj się

Promocja i in-your-face marketing mogą działać na rzecz taniego piwa i produktów ujędrniających skórę, ale w doradztwie biznesowym, posiadanie pracowitej firmy, która może zrobić miejsce dla odpowiedniego rodzaju klienta jest o wiele bardziej wartościowe niż posiadanie głodnej firmy, zdesperowanej dla nowych klientów. W SEOmoz to przyszło nam naturalnie, ponieważ nasi dotychczasowi klienci zajmują 90% naszego harmonogramu. Zrób to samo z własnym biznesem - zainwestuj w projekty, aby stworzyć własne strony i treści lub partner z kolegami lub przyjaciółmi na początku, a klienci będą płynąć bardziej naturalnie.

 
Nie lekceważ swojej wartości

Redakcja portalu altersoft

Komentarze (0)