24 września 2020 Udostępnij

Najlepsze oprogramowanie CRM: SuperOffice zdobywa nagrodę PC World's Best

SuperOffice ponownie zdobył nagrodę PC World's Best CRM software award za swoje rozwiązanie w chmurze, SuperOffice CRM.

PC World mówi: "Dobre systemy CRM pomagają znaleźć, złapać i zatrzymać więcej klientów." "Sprzedawca będzie używał systemu CRM do pracy nad kampanią, wysyłania maili i kontaktowania się z potencjalnymi klientami przez telefon." "W procesie, który przechodzi od potencjalnego klienta do oferty i zamówienia, kierownik sprzedaży ma pełny przegląd możliwości sprzedaży i miejsca, w którym się znajdują.

I "nawet po zakończeniu sprzedaży, ważne jest, aby śledzić klienta". Być może klient chce coś zwrócić lub potrzebuje obsługi klienta. Wtedy ważne jest, aby istniał moduł, który będzie obsługiwał żądania klienta od początku do końca", mówi PC World. "System CRM jest ważnym elementem zapewniającym satysfakcję klienta".

"SuperOffice jest najlepszym oprogramowaniem CRM".
"Na rynku istnieje wiele systemów CRM o zróżnicowanej funkcjonalności. Niektóre systemy CRM są częścią systemu księgowego, inne są na tyle wszechstronne, że dostosowanie rozwiązania do potrzeb firmy może zająć miesiące" - mówi PC World. "W tegorocznym teście skupiliśmy się na możliwościach dostosowania, ale spodziewamy się również, że system CRM będzie działał prosto z pudełka".

PC World ocenił najbardziej popularne rozwiązania CRM na rynku norweskim, które obejmowały sześć rozwiązań CRM w dwunastu różnych edycjach, w tym Microsoft Dynamics CRM. "Interfejs użytkownika SuperOffice jest bardzo dobry. Jest prosty, schludny i przejrzysty. Interfejs jest wypolerowany, a rozwiązanie zawiera kilka wspaniałych funkcji, które dają unikalne poczucie pracy w SuperOffice. Dzięki eMarketingowi, Działowi Obsługi Klienta i nowemu modułowi Quote Management, który jest zawarty w edycji Professional, nie mamy wątpliwości, że SuperOffice jest najlepszy w teście".

"Jesteśmy dumni, że możemy ponownie zdobyć tę nagrodę", mówi Gisle Jentoft, dyrektor generalny SuperOffice. "Aby pozostać konkurencyjnym, firmy każdej wielkości chcą i muszą tworzyć lojalne relacje z klientami, a dobre oprogramowanie CRM jest kluczowe w osiąganiu tego celu".

Koncentracja na użytkowniku końcowym
"Tegoroczny test był kompleksowy i obejmował takie obszary, jak użyteczność, szybkość i wsparcie procesów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Są to te same obszary, które sprawiają, że SuperOffice zdobywa więcej klientów na konkurencyjnym rynku CRM w Europie" - mówi Gisle Jentoft.

"SuperOffice zawsze miał użytkownika w centrum uwagi. Wspaniale jest widzieć, że jest to również bardzo cenione w teście", mówi dyrektor ds. rozwoju produktu, Guttorm Nielsen. "W ciągu ostatnich lat ciężko pracowaliśmy nad dodaniem funkcjonalności wspierającej naszych klientów w zarządzaniu ofertami, przepływie prac związanych z obsługą klienta i profesjonalnych możliwościach marketingowych", mówi Guttorm Nielsen. "Wraz z naszą wielokrotnie nagradzaną wersją serwerową, chcemy również zaoferować tę samą funkcjonalność w chmurze. Dlatego też naszym celem jest możliwość zaoferowania tej samej funkcjonalności wszystkim klientom, bez względu na to, na jakiej platformie się znajdują. Jesteśmy teraz bardzo blisko tego celu", mówi Nielsen.

Czterokrotny zdobywca nagrody za najlepsze oprogramowanie CRM
Firma SuperOffice po raz pierwszy zdobyła nagrodę PC World Best-in-Test w 2009 roku i od tego czasu zdobyła ją odpowiednio w 2011 i 2012 roku. "Widzimy również, że PC World po raz pierwszy w teście zajmuje się Social CRM. Nie możemy się doczekać, aby pokazać, jak możemy pomóc naszym klientom w tej dziedzinie w najbliższej przyszłości", mówi Guttorm Nielsen.

 

Redakcja portalu altersoft

Komentarze (0)