SuperOffice ponownie zdobył nagrodę PC World's Best CRM software award za swoje rozwiązanie w chmurze, SuperOffice CRM. PC World mówi: "Dobre systemy CRM pomagają znaleźć, złapać i zatrzymać więcej klientów." "Sprzedawca będzie używał systemu CRM do pracy nad kampanią...

CRM, czyli zarządzanie relacjami z klientami, jak to się powszechnie nazywa, pomogło wielu organizacjom pielęgnować i wzmacniać relacje z klientami. Przy efektywnym użytkowaniu, system CRM może być jednym z najcenniejszych zasobów, ale ze względu na wpływ kosztów i/lub zasobów...

  Marketing na ratunek! W jaki sposób enablement sprzedaży redefiniuje marketing B2B i relacje sprzedażowe? Do nabywców B2B zawsze było trudno dotrzeć, ale CV19 właśnie uczyniło ich o wiele trudniejszymi, a to stwarza duży problem dla handlowców. Na szczęście...

Jak oprogramowanie przynosi korzyści przedstawicielom handlowym? Wartość biznesowa sprzedaży CRM (kalkulator sprzedaży) Z nowych badań przeprowadzonych przez platformę do wyszukiwania aplikacji biznesowych GetApp wynika, że 86% specjalistów ds. sprzedaży odnotowało wzrost...

Wielu z nas, jako copywriterów, jest przyzwyczajonych do dostosowywania swojej kopii do różnych kanałów i formatów - ale jeśli chodzi o treści cyfrowe, lista aspektów związanych z kopiowaniem może wydawać się przytłaczająca. Od SEO do meta-tagów, można odnieść wrażenie, że...

Lojalność klientów szybko staje się Świętym Graalem w biznesie. Lojalni klienci są mniej skłonni do zakupów od konkurencji. Bardziej prawdopodobne jest, że będą dzielić się pozytywnymi doświadczeniami z klientami za pomocą ustnych słów, co oznacza dla Ciebie więcej...